Arkadaşlar 6+1 de doktora gittim 17 mm kese göründüğünü ama bebeği görmediğini söyledi . Geç döllenme de olabilir , boş gebelik de olabilir bilemeyiz biraz daha bekleyin dedi . Benim tahminim adetim 16 ya da 17 gününde oldu yumurtlama .. Bu durumu yaşayıp bebeği 7. Haftada gören var mi ?