Kızlar her ay adet olmama 10 gün.kala göğüslerim taş gibi oluyor ve çok şişiyor evet adet belki olacağım ama bu program bana çok umut veriyor yine sancılarım var heran olacak gibiyim ama rüyamda kendimi hamile gördüm dün gece sabah kalktım elim göbeğinde uyandım 🤲 acaba benim gibi sancı çekip hamile.oldugunu bilen var mı