Minaliy Kızlar soğan küründe 11. Gündeyim kasık ağrım var hafif hafif batıyor. Bu kürü uygularken kasık ağrısı yaşayan oldu mu ?
Busra066 Kasık ağrısı olduğunda birakin ben de yaptım ve Saraçoğlu sitesini aradığımda ara vermemi söylediler hamile olma ihtimali de oluyor
Busra066 Minaliy ben de adetimden 2 gün sonra başlamıştım 6 ya da 7 gün içtim ağrılarınız artarsa ya da devam ederse bırakın dediler bazen adet bitiminde de hamile kalma ihtimali oluyor inşallah hayırla sağlıkla nasip.olur hayırlı haberinizi almak❤️
minikcivcivim Minaliy canım yumurtlar büyürken de hafif ağrılar yapabiliyormuş bende bunu doktora sordum klomen kullanırken ilk defa kasiklarim ağrıyordu yumurtanın büyüdüğü anlamına gelir ağrıması iyi dedi
Hilal91 Kızlar göbeğin altında batma normal mi ? Bugun böyle bir batma acı var ? belirti olabilirmi ? Adete 3 gün var nerdeyse ⅞ gündür göğüs hasssiyetim var
Hilal91 minikcivcivim inşallah canım test yapıp hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum ama böyle de içim içimi yiyor