esras benim büyük oğlum ve küçük oğlum arasında 2 yaş 8 ay var. 2. kazara oldu öğrendiğimde o kadar ağladım ki oğlum küçüktü çok zorluyordu yaramazdı, çalışıyordum ve hamileliğim kusarak geçiyordu.. ufaklık doğdu başlarda gerçekten çok zor oluyor ama şuan biri 6 diğeri 3 yaşında o kadar güzeller ki, pandemide bile hiç zorlanmadık evde hep birlikte oynuyorlar kimseye ihtiyaç duymuyorlar iyi ki diyorum olmuş. Şuan 3. Ye hamileyim kendim istedim küçükle arasında 3.5 yaş olacak bu bile geç oldu diyorum😅