gebelikte 2.kez yükleme yapıldığını duymadım. Genelde bir kez yapılıyor yüksek ise diyetle takip ediliyor düşmezse insülüne başlanıyor diye biliyorum. Hayatınızdan beyaz un, şeker ve paketli işlenmiş gıdaları çıkarın. Lifli ve protein açısından zengin beslenin.karbonhidrattan fakir bir diyet yapın.gizli şeker nedir öğrenin.yediginiz masum görünen meyveler bir anda tehlikeye dönüşebilir porsiyon konusunda diyetisyen yardımcı olur zaten.egzersiz ile destekleyin. İnsüline geçmeden kontrol altına alan çok kişi var diyete sadık kalmak önemli