37 haftamda kaşıntım başladı kanda birsey çikmadi cildiye gebelik kaşıntısı büyğk ihtimalle dedi dayanamadım 38 haftada sezeryan oldum bugğn bir hafta oldu hala geçmedi vücudum kan içinde ve sütüm azaldı bu strssten lütfen başına gelen yazabilir mi ne zaman geçer bu kaşıntı