Nihall23 Meryem ana otunu dogumdan önce kullanan varmı az önce bi post da gördüm dogumdan önce içmiş ? Çarşambaya kadar doğum olmazsa suni alcan kullansam mi şimdi
kubra2608 Nihall23 bende sancı başladıktan sonra 1 bardak içiliyo diye okudum birisi öyle yazmıştı burda 😅
Zynpmira Nihall23 bi arkadaş yazmış 20 gün önceden duasını okuyup otu suya koyup sabah akşam 3 yudum için diye ..bana çok mantıklı geldi ve bugün yaptım aynı gün sancı geldiğinde onu nasıl insnmak önemli
Ebru1520 Ben sancim basladiginda bi kavonoza su doldurup otu icine koyup dualardan okudum aytel kürsi insirah süresi daha var onlar simdi aklima gelmiyo internete Yaziyo Ama evde yapmistim Ben hastanede yapilsa daha iyi olur o acildikca rahimde aciliyo
Nihall23 Ebru1520 benim şuanda sancim falan yok ama canım ya erken içsem etkisi olur mu acaba varmı bilgin
Nihall23 Fatmanurkor94 sanci olmadan içsem peki biri öyle söylemişti 1 var daha yakın içmiş doğumu olmuş
Ebru1520 Nihall23 Onu bilmiyorum canim ya Ben sancim basladiginda Koymustum Suya o su dan da 2-3 yudum icebilirsin hepsini icmene Gerek Yok
Nihall23 Ebru1520 40 haftalik olucam çarşambaya kadar gelmezse suni sanci vericekler onun için erken içsem diyorum
Selinnnce Nihall23 ben suyunu icmedim ama yardimi oldu. Dogum basladiginda suya koyduk. 4 cm kadar hic bisey hissetmedim 7-8 cm kadarda cok kolaydi