Merve599 merhaba canım sanırım özel mesaj alanı kapatılmış maalesef bende başaramadım açmayı uygulamanın en saçma şeyi bu olsa gerek diğer kişileri de maalesef bu bildirimlerle rahatsız ediyoruz… umarım güzel geçmiştir 🙂 bende detaylıya girdim ama sonucu herzaman ki muayenesiyle aynı geldi herzaman da işini çok güzel yaptığı için bir fark göremedim nedense ama çook şükür bebişlerimiz sağlıklı önemli olanda bu🌸