Suude Tahmini doğum tarihi 11kasım ama artık doğurmak istiyorummm😔😔 Erkenmi daha sizce. Şuan 38+2yiz😔 Bide kız bebek erken doğar derler. Gelen giden yok.
ecembugra53 Suude daha 38 desin canım bırak dursun 😂 ben 40 haftadayım gelmiyor yarın kontrolüm var bakalım ne oluval
Suude ecembugra53 🤣🤣 Durmasın artık. Sağ kasığım çok ağrıyor aşağıya çok baskı yapıyor. Geçen tahminimce. Yalancı sancı oldu. Bide belim çok ağrıyor. 😔 Perşembe günü gideceğim bende bakalım ne olacak.