-Aysenur- Merhaba 40+4 haftalik olduk bugun mide bulantim ve hafif bas donmem var bunlar dogum belirtisi mi acaba yoksa baska birsey mi biliyor musunuz?
Bireylulmasali -Aysenur- canım bilgim yok ama buradan okuduğum kadarıyla mide bulantısı doğum belirtisi diye yazmışlardı
Azizesoran -Aysenur- Bu postu açtığına göre yarın nasipse yavrun kucağında sağ salim inşallah 😃🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
-Aysenur- Bireylulmasali insallah oylediiirr artik dogurmak istiyorumm uc gunde bir doktora gidiyorum nst de bisey cikmiyo hersey normal diyo geri geliyorum 😁
-Aysenur- Azizesoran aayy insallah yaaa 😁 hamileligimin basinda bile hic bulantim bas donmem olmadi cok sukur ama iki gundur baslarda yasamadiklarimi yasiyorum😊
-Aysenur- ecembugra53 insallaahh sag salim kucagimiza aliriz cocuklarimizii ilk hamileligim bide basima ne gelceginide bilmiyorum kirk haftayida gecince bisey olcak diye cok korkuyorum