bufemu merhabalar öncelikle geçmiş olsun. Bende şu anda 9 haftalık gebeyim ama 6 ay öncesinde bir gebelik kaybım vardı. İlk gebeliğimde. Ben kürtajdan sonra test yaptırmak istediğimi dile getirdim doktor ilk kaybın gerek yok dedi kadın doğumcum. Sonra çevremdeki insanlar hatta eşimin ailesi vs kendine iş çıkartıyorsun ne gerek var yaptırma vs vs. Ama hepsine herşeye rağmen yaptırdım. Ben sadece kan pıhtılaşma testi yaptırmadım genetik test te taptırdım acaba kaybım neden oldu diye. Evet bir sorun da çıkmayabilirdi ama içimde kalmayacaktı en azından hep böyle düşündüm. Karşıdan herşey çok kolay oluyor herkese. Ben çok zor atlattım psikolojik olarak. Ve aynı şeyleri yaşamamak içni istemiştim hep. Ben tıp fakültesinde genetik anabilim dalında yaptırmıştım. Bence sende o bölüme git hem genetik test yaptırmış olursun gemde pıhtılaşma testini yaptırmış olursun ama ayrıyetten dile getir pıhtılaşma testini de istediniz değil mi diye. Birde ilk gebeliğim ve kaybın varsa 2 veya 3 düşük yaptım de ki zorluk çıkarmasınlar. Tek düşük deyince yapmıyorlar. Evde düşkü yaptım dersin ben öyle dedim yalan evet kötü birşey ama söylemek zorundaydım. Özel hastaneye gittim yaptırmaya doktor boşuna para verme buraya git böyle böyle söyle dedi ondan akıl alarak gittim ve yaptırdım. Kanımın pıhtılaşmaya eğilimi varmış. Bunu öğrendim. Şimdi kan sulandırıcı İğne kullanıyorum. İyi ki yaptırmışım diyorum dinlememişim iyi ki kimseyi. Eğer yaptırmasaydım aynı şeyleri tekrar yaşayacaktım belki de. Allah büyük 🙏 bir yerden bir kapı açıyor. Çok uzun oldu kusura bakma lütfen. Genetik bölümüne git bence tüm testleri yaptır. Eşinle birlikte git. Eşinden de kan örneği alınıyor çünkü