2 buçuk yıldır evliyim hamile kaldım , perde yuzuden erken doğum oldu bebeğim vefat etti , doğumdan sonra histereskobi ile perde ameliyatı oldum , 8aydir çocuk deniyoruz olmuyor tanısal histereskobi yaptılar rahimde yapışma olmuşmu ameliyattan sonra diye hiç bir sorun yoktu, hormon testlerindede sorun çıkmadı , eşim siperm testi yaptı sayı iyi herşey iyi hız biraz az dedielr oda vitamin keçi boynuzu kullanıyor 7 aydır iki kere kimyasal gebeliğim oldu beta HCG değeri250 çıkıyor sonra sıfırlanıyor iki kere klomen ve femara kullandım onlarda oldu zaten kimyasal normal zamanlarda hiç olmadı gebelik bu arada ovulasyon testi kullanıyorum adetim düzenli her ay yumurtlamayı aynı zamanda yakalıyorum akıntı ile de belli oluyor zaten uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar ben Diyarbakır’da işini önemseyen gerçekten bı tedavi uygulayan bir doktor arıyorum tüp bebek aşılama falan düşünüyorum tedavisinden memnun olduğunuz doktorları söyleye bilir misiniz arkadaşlar ben il dışından gelecek tayin dolagisiyla sirnaktayiz