Kolonyanın icinde alkol var zararli tabi ki 7/24 kolonya ile yaşayan varmış bir sorsaydın ya içiyormusun diye yoksa eline yuzune mi sürüyorsun 2si çok farklı şey millet saçma sapan şey yapıyor diye sende kendini iyi hissetme bence doktoruna soylemelisin umarım yutmamışsındır