Merhabalar hanımlar 🙇🏼♀️ Ben bebeğime philips avent ultra Soft emzik aldım inşallah tutar doğduğunda ama yanlışlıkla 6 18 aylık olanı almışım ancak gözüme ucu küçücük geldi 0 6 ay olanlarla arasında tutmayacak kadar ciddi bir fark var mı bilen var mı acaba 🤷🏼♀️ O kadar da ücret ödedim birde iki tane var içinde 🥺🥺 tutmazsa diye yenisini de almak istemiyorum israf olur 🥺