İllaki ikisi arasında karar vermeliysem oyum alyadan yana kendi fikrim ise (Asyada olabilir) bu tarz yeni isimlere malesef ben alışamadım bir türlü, bu kuşağın çocukları hep aynı isimdeler, benimde kızım olucak allah kısmet ederse bende eski ama yinede kulağa hoş gelen bir isim tercih ettim inşallah ipek olucak kızımın adı sizde inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🙏🏻☺️