Bugün trioid için tahlil.verdim ac karnina sekerim yüksek cıktı 101 cıkmış doktor ac olmana rağmen yüksek dedi 2 hafta sonra hem ac hem tok karnına kan ver dedi öyle tatlıyı çok yiyen bir insan da değilim tatliyla aram yok diyebilirim 10 haftalik hamileyim sizce sekerim 101 çıkması çokmu kötü 2 hafta sonra ac ve tok kan verdikten snra yine yüksek çıkarsa sonuç ne olur bebeğimi etkilermi bilen arkadaşlar fikir verirmisiniz?