melekkizim_00 Kızlar geçen ay femara ile yumurtam erkenden büyümüştü, bu ay hsg çekimi yaptık hapı kullanmadım ve 14. Gun bir sürü yumurta var ama gelişen bir tane bile yok 😔 yoruldum …
kardelen214 melekkizim_00 tamam kuzum o zaman neden sıkıyorsun canını daha erken senin için önünde motivasyonlu olman gereken günler var bak ben çok duydum hsg sonrası gebe kalan sede sakin ol ovulasyon testi kullanablrsn
kardelen214 melekkizim_00 sakin ol canım stres tüm her şeyi bozuyor inan ki bende seninle aynı durumdayım kaç gündür çok kötüydüm ama yapacak bişey yok baktım ki mecbur tedaviye devam edyoruz kendimi yıprattıgımla aglamalarımla kaldım bunlar ne bana ne de bebek olma yönnde olumlu etki yaratmıyor mecbur sabredeceğiz canım sabredelim
kardelen214 melekkizim_00 canım bu arada incir havuç ye onundışında tarcın çörekotu ve bal karışımı yapılıyor bu yumurtalar içinn yapabilirsin
kardelen214 melekkizim_00 cnım google arastır saraçığlu tarçın çörekotu bal karışımı ben yapmadım orda detaylı yazar ben havuç ve incir yiyorum