Ozlemmiray2019 Merhaba 21 aylık kızım var emziriyorum. 5 gün adet gecikmem oldu erken gebelik tesi yaptım negatif çıktı erken gebelik testinde negatif çıkıp hamile olan varmı aklım çok karıştı endişeleniyorum ☹️
livasmomm Ozlemmiray2019 eğer 5 gün gectiyse normal testte cikar benimki de 5 gün gecmisti normal test yaptim belirgin sekilde 2 çizgi çıktı 7. Gün kan verdim 1200 küsür çıkmıştı kan degeri
Ozlemmiray2019 aeh evet ama ilk gebeliğimde çıkmıştı adetlerim düzenliydi emzirme döneminde olduğum için farklı çıkabilirmi şüphesi yaşadım
Betulmtn Ozlemmiray2019 erken gebelik testi adet tarihinden 6 gün önceye kadar yapılıyor. Ama adet iniz geçti ise normal 5lira 10 liraya satılan testlerle yapısı gerekiyor
Ozlemmiray2019 livasmomm evet ilk hamileliğim öyleydi benimde ama emzirme döneminde yumurtlamada gecikme veya daha erken yumurtlama olabiliyor bir düzen tutturamamıştım adetimde o yüzden şüphe yaşıyorum