Ben 2 saat önce öğrendim covid 19 olduğumu… zaten kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, aspirin de multi vitamin de…
ama 3 belirtim vardı boğazda kuruluk, tat ve koku kaybı o kadar…Korkmayın bebeklerimizi Rabbimiz korur… ondan iyi kim hangimiz koruyabiliriz ki hem… meyve, turşu, sarımsak bol bol limonlu ılık su ile geçiriyordum 3 gündür zaten evde… Melekanne2606