Kızlar Ikili taramam Vardi bugun özel de ama gitmedim sabah 9 daydi devletteki ilk cocuguma gittigim memnun kaldigim doktoruma gitcem carsamba ama randevum 13.20 de ikili tarama icin sabahtan mi gitmem gerekiyo yoksa sadece kan verip kontrol olup geliyormuyuz