Vallahi doktorum bana yaptirmak istermisin diye sormadi bile kilolu hamilelik geciriyorum her gittigimde idrar testi veriyorum sonucta bebegin ve senin sagligin icin gerekli tansiyonumuda sürekli ölcerim önlemini almak gerekiyor cok sükür suana kadar sorunum yok ama olmayacagi anlaminada gelmez doktor ne derse onu yaptir hatta bazi testleri kendinde isteyebilirsin yaptirmayi milletin lafindan cok doktorunuzu dinleyin bence 👍