IincciI Allah’ın izniyle bizim son 20 günümüz kaldı. Kız bebek erken gelir derler bakalım 🙈 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🍀🌹 Buda bizden https://imgyukle.com/i/IKvhoH 🤰🏼
Lalammm IincciI son 21 🤲❤ genelde erken gelir diyorlar ama gelesi yok benim kizin sanki 🤭 hayirla saglikla gelsinler insallah minnoslarimiz.
Pinkyellow IincciI son 7 ama bendede tık yok yarın 40.haftaya giriyoruz ve ben yarın doguramiyorum postu acicam😂😂
dorukhan_nehirada_moms Nktozkn bizimde son 12 16 kasimda kavuscaz kizcemize aallahin izniyle rabbim herkese saglikla kucagina almayi nasip etsin ins
IincciI PolenLina Darısı bana inşallah 😅 Süpriz yapıp gelse keşke çok heyecanlı ya 🙈 Sezeryan mı olucaksınız ?
hulya1406 IincciI aynıyız sizinle ☺️ Bakalım hangisi önce gelecek ☺️ Kız mı sizinde ? Kullanıcı adınız sadece inci değil miydi ?