Oturma minderi var benim de çok ağrıyordu, doktor bebek büyüdükçe ağırlık merkezin değişiyor çok normal dedi ama bildiğin popomun üstüne aska oturamıyorum. Oturma minderi ‘C’ Şeklinde bir minder medikalcilerde satılıyor ondan aldım şimdi çok rahatım 50 TL’ye almış eşim. Nereye gitsem yanımda götürüyorum onsuz bir hiçim 😂😂😂