Senanurr9595 Gzmmmmmm 4 hafta 1 ay yapıyorsa öyle öyle hesaplıcaksın canım sen uygulamaya falan bakma
Zeynep_cagdas Gzmmmmmm canım ay hesaplaması şöyle oluyor. Hafta7 Çıkan sonucu da 30a bölüyorsun. 207=140 bir de 3 günün var 143 gün ediyor Onu da 30a bölünce 4.7 çıkıyor. Yani henüz 5 aya girmedin 4.5 aydan biraz fazlasın 💕💕
Gzmmmmmm Senanurr9595 Teşekkür ederim Başka Sitelerde Bakıyorum 4ay gözüküyor Anlayamadım İlk Gebeliğim olunca Bilgisizim☺️
Duru999 Senanurr9595 merhaba. Allaha sukur bu gun bizde 31+2 olduk. Peki biz kac aylik oluyoruz?🥰 sitelerde hersey farkli yaziliyor
Gzmmmmmm Ecemezgi Teşekkür ederim Başka Sitelerde Bakıyorum 4ay gözüküyor Anlayamadım İlk Gebeliğim olunca Bilgisizim☺️
Bgs Gzmmmmmm bu sorun beni delirtecek galiba 🤣 her yerde başka bir şey yazıyor. Kimi 4 ay bilmem kaç gün diyor kimi 5 ay diyor insanlar sorunca kaç aylık diye ne diyeceğimi bilemiyorum 🤣🤣🤣
Gzmmmmmm Bgs Gerçekten de Öyle Kesin Net birşey Söyleyemiyorum Bende Bazı Hesaplamalara Göre 4 ay Bazılarına Göre 5 ay Birtürlü Anlayamadım…😌
Zeynep_cagdas Zeynep_cagdas çarpma işlemlerini otomatik düzeltmiş klavye. 20×7=140 bir de üç günün var 143 ediyor. 143/30=4.7 yani 4.5 aydan biraz fazlasın.
Zeynep_cagdas Duru999 31×7=217 bir de iki günün var 219 ediyor. 219/30=7,3 Yani 7 aydan az fazlasın henüz 7.5 bile olmamış.
Duru999 Zeynep_cagdas tesekkur ederim. Ama son adet tarihne gore deglmi? Mesela ekim 30 kasim 30 1 ayliq sayilmiyormu?
Sadeceduygu Gzmmmmmm 4 ay 22 günlüksünüz. Her ay 4 hafta olmadığı için arkadaşların hesaplamaları yanlış🤗