Mevaninannesi21 Kızlar sağ tarafımda ağrı olduğunu söyledim doktora ve üst batın ultrasonu önerdi devlette yaptırmak istiyorum ama hangi bölümden randevu almam gerekiyor kızlar
Af_dmr Mevaninannesi21 benim de kasık ağrılarım var 25+6 yim. 2 gündür ara ara oluyor hep. Sizin ne çıktı sonuç acaba?
Mevaninannesi21 Af_dmr canım kasık ağrısı normal olabilir benim göğüs altım ve sırtım ağrıdığı için ultrason önerdi ama henüz çektirmedim
Af_dmr Mevaninannesi21 benim sırt agrım bayadır ara ara olduğu için zorlamadigindan onu normal görüyor doktorum ama 2 gündür kasik agrisi olunca korktum. 😔 bugün uygulamada kasik ve bel agrisi olabilir sinirlere baskı oluyor diye yazıyor inşallah başka bisey olmasın hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucagimiza
Mevaninannesi21 Af_dmr amin canım inşallah benimde kasığım çok ağrıdığında gitmiştim bebeğin kafası kasıkta demişti Birde enfeksiyon olduğu için de ağrır demişti
Af_dmr Mevaninannesi21 benim de bebek başı 23 te aşağıdaydı. Belkide kasik tarafına dondurdu hafiften o da olabilir. Enfeksiyon desen ztn bi kurtulamadık ya. Daha 10 gün önce hafif çıktı monurol toz içtim. Yarın en iyisi tahlil yaptırayım ihmale gelmiyor. Dedigin iyi oldu canım çok sağol
Mevaninannesi21 Af_dmr aynen canım bende asla atlatamıyorum şu enfeksiyonu bende haftaya tahlil vericem inşallah bitmiştir artık🤲🏻