Beyzaaydin Meneksekara inşallah zaman geçtikçe bu bulantılar azalırda hamileliğin keyfini çıkartabiliriz.
Burcuclk Mutiess ay şuan öyleyim karnım sert midem bulanıyor midem yanıyor akşam oldu mu hemen avuç içleri yanıyor benim de 😔
Meneksekara denizali_ sarı akıntıyı doktora sordum idrar testi yaptı temiz çıktı ama havalardan mıdır bilmiyorum tabi dualarım seninle 😊🙏
Msd26 Meneksekara akıntı bende de çok fazla ilk zamanlar sanki daha çoktu sarı renkli koku yoksa veya sizde ağrı kaşıntı olmuyorsa o akıntı normal
Yenigebe9 elifeser benim oldu gbi sanki cnku büyük wcden sonra önerdi artık gitmiyor, erken ama azcık çıktı sanirim
plakayerli İki kontrol arasında kaç hafta bekleyeceksiniz. Ben 7. Haftada gitmiştim 1 ay sonra gel dedi. Sizin de öyle mi? Çok geç geldi bana 1 ay
Msd26 plakayerli normalde zaten ilk haftalardan 12.haftaya kadar bi tetkik olmuyor banada 7haftaya yakınken 3 hafta sonra gel dedi sadece kontrol zaten yani gitmesende birşey olmaz ama işte insan meral ediyor hergün gel dese hergün giderim😁
kedidirokedi Folik asit ne kullanıyosunuz ilk başta folbiol kullanmıştım 5 gün kadar daha sonra doktorum ocean mummy verdi
Ydgrshn kedidirokedi folbiol hamilelikte b12 ni dusuruyormus bende onj kullanmak istedim doktorum vermedi folactiva verdi icinde ne ararsan var
Msd26 Beyzaaydin kusma yaşıyo musun? Benimde 3hafta önce bulantı basladı her an midem bulanıyordu koku hassasiyeti okadar fazlaydıki artık hayattan soğumuştum bikaç gündür öğlen iyiyim kuru ekmek tarzı seyler yiyebiliyorum bu seferde akşama doğru gece bastırıyor
Beyzaaydin Msd26 kusma yaşamadığım saat sayısı çok az zofer kullandım geçmedi hiç bir şey geçirmiyor kraker yiyorum oda çıkıyor ne atsam ağzıma hiç durmuyo artık çok yoruldum bu durumdan