Aysnrsvkl benim bat 29 ekimdi canım test taptım o gün negatifti.sonra kahverengi bir nokta farkettim çamaşırımda.normalde yoğun kabrengi akıntılarım olur adetten 2-3 gün önce öyle olacak sandım ama gelmedi kahverengi akıntımda yok reglimde.şuan hep adet olacak gibiyim arada şeffaf akıntım var.heveslenmemeye çalışıyorum bekliyim diyorum bakalım