Ozgglt_ Arzu1994 benimde öyle 17.haftaya kadar erkekti 18.haftada %90 kız denildi. Şu an 20 olduk Ama 6 Kasımda detaylı ultrasonda bir kere daha bakalım dedi doktorumuz 🤷🏻♀️
Gdrleyla Arzu1994 vala cajim bende 19 haftalık detaylı ultrason girdim %100 erkek dedi pipisinide gorduk hatta eşimle ama ondan önce 12ve 13 haftalıkken kız olabilir demişlerdi sonradan erkek oldhinu ogrendim
Yldzbebek Ozgglt_ [url=https://hizliresim.com/OJZOIA][img]https://i.hizliresim.com/OJZOIA.jpg[/img][/url] Bana da 15 de erkek dendi sizce nedir
Ozgglt_ Yldzbebek ayy hiç anlamam böyle fotoğraflardan 🤭 Ama Rabbim hayırlısıyla gönlünüzdekini kucağınıza almayı nasip etsin
Cancazim Bana da 15 te kız gbi dedi 18 de kız dedi detaylıda kız gbi dedi bende kız die sartlandrdm kendmi😂
Yldzbebek Miragee [url=https://hizliresim.com/OJZOIA][img]https://i.hizliresim.com/OJZOIA.jpg[/img][/url] Benimde 15 haftalik goruntusu var elimde ama hala icime kiz doguyor ayrintiliyi bekliyorum 🥰