Ben 2018 de kızıma doğum yaptım 2020 de oğluma doğum yaptım şimdide 3. Bebeğe hamileyim. İkisini devlette doğurdum rabbim nasip kısmet ederse bunuda devlette soğutmayı düşünüyorum. Bana göre özele para vermek çok gereksiz. Devletteki ebeler doktorlar muhteşemler. Herşeyle ilgileniyorlar. Düşünün doğumdan sonra bezinize pijamaniza varana kadar giydiriyorlar ☺️