merve5051 38+4 bende büyük ihtimalle artık taşıdığımız bebiş bize ağır geliyo çabuk yoruluyorz o yüzden hep uyku 🤔 ama iki gündür bende bi enerji hele dün saatlerce yürüdüm eşim şoka girdi 😄 bugünde öyle yerleri sildim süpürdüm akşama da yemeğe misafir kalkıp yemek yapacam😄