iremsenturk_16 Merhaba kızlar bugün doktor kontrolünde kese var ama içi boştu şuan 6+4 deyiz doktorumuz 5 gün daha bekleyip tekrar göremezse kürtaj olacağını söyledi böyle bir durum yaşayanlar yazabilir mi? Geç görülme olabiliyor mu ?
Prenses23 iremsenturk_16 geç döllenme olan da olabiliyor. Ama iki günde bir beta hcg baktırıp sağlıklı ilerleyip ilerlemediğini kontrol edebilirsiniz. Ben iki defa boş gebelik yaşadım. İkisinde de beta hcg değerlerim düzenli artmıyordu. 8 haftaya kadar bekledim kese hep boştu. İlkinde lekelenme oldu ikinci de olmadı. Bence kan testi yaptırın iki gün arayla. Düzenli artıyorsa geç döllenmedir. Düzensiz ise boş gebelik …
Mom046 iremsenturk_16 umutlandırmak istemem ama geç döllenme olma ihtimali de göz önünde bulundurulmalıdır ve iki günde bi beta testi ile değer artışını takip edebilirsiniz
Tugba6336 iremsenturk_16 aynısını yaşadım. sağlıklı gebelik olup olmadığını anlamak için beta hcg testi yaptırdım 2 gün arayla değerim durmuştu. eğer durmuş olmasaydı beklerdim. yarın kürtaj olacam
Gizemlimmio iremsenturk_16 Daha çok erken böyle bir karar için bence. Ben 6.haftada sadece keseyi gördüm içi boştu ve 8mmdi küçüktü yani kesem. 8haftada oğlum kendini gösterdi kalp atışını duyduk o da vajinal ultrasonla. Şimdi 27 haftalık miniğim 🌸 Siz de bekleyin eğer kanamanız yoksa ya da kese şeklinizde bozulma yoksa. Beta hcg değerinizin düzenli artışı da önemli tabi.
Rose87 iremsenturk_16 banada oyle demıstı detaylı ultrasona gırdım bebek gorundu yaptırabılıyosan yaptır cnm
mrv_b Bende haziranda yaşadım 7 haftaya kadar bekledim ama en kısa garanti cvp betaya baktırmak düşüyorsa boş gebelik. 7. Hafta sonunda kürtaj olmuştum
Tugba6336 iremsenturk_16 evet dün oldum canım. dün bayagı agrım vardı. bugun ara ara oldu. ama iyiyim şuan.
Tugba6336 iremsenturk_16 siz beta hcg değrrinizi takip edin. insallah düzenli artış görürsünüz. benim değerim durmuştu.
iremsenturk_16 Gizemlimmio bunları duymak içimi rahatlatıyor inşallah bende cumartesi günü kontrolde bebeğimi görürüm inşallah boş görünmez tek isteğim bu şuan gerçekten çok umutsuzum😔
Gizemlimmio iremsenturk_16 Umutsuzluğa kapılmayın siz iyi olun ki bebeğiniz de iyi olsun 😌 İnşallah hayırlı haberler alırsınız 🌸
iremsenturk_16 Tugba6336 nasıl yaptılar peki cumartesi bende olabilirim merak ediyorum o yüzden böyle soruyorum kuzum seni üzmek hiç istemem 😔
Tugba6336 iremsenturk_16 hepimizin başına geliyor maalesef. dr çok normal bişey dedi boş gebelik. ve gebeliklerin %50si böyle oluyor dedi. sende üzülme. ben devlet hastanesinde oldum. sabah 9 da aç karna gittim dil altı hap verdi 2 tane 1 saat arayla. o hap kanama başlattı. sonra genel anestezi yaptılar aldılar. ilk gün adet agrısı gibi bir agrım oldu. bugun daha hafif ağrılarım oldu. inşallah senin geç döllenmedir. bunların hiç birini yaşamazsın