ebrralym 40.haftaya giriyoruz hala bekirti yok salıya kadar doğum olmazsa yatış vereceğini söyledi doktor Sizlerin bu süreçte uyguladığı şeyler varmı .? Egzersizde yapıyorum,hurmada yiyorum ama ne ağrısı var nede başka bi belirti…