sevginanc Ilkgozagri Benim doğumum temmuzun ortasına geliyor.Hem uzun kol hem kısa kol kıyafetler aldm.Bebek 10 günlük olduktan sonra sadece zıbın ve çorap giydiririm diye düşünüyorum 😊
Ladess Hiç yok olmamalı,fazla abartmadan al sen yinede uzun kollu 2tane bence,tam sıcaga denk geliyor ama hiç belli olmaz