Öncelikle hepinize şimdi den hayırlı doğumlar diliyorum kızlar.🤲🏻
ben 2.kez anne oldum,2.kez normal doğum yaptım. Ve şunu söylemek isterim ki gerçekten 2.doğum ilk Doğumdan daha çabuk oluyor daha kısa sürüyor.
ilk bebeğim 35 haftalık iken doğmuştu 12 saat sürmüştü. Ama şükürler olsun ki bu sefer ki bebeğim 38 e kadar bekledi. Yaklaşık 1 haftadır belirtilerim vardı. (Kabızlık,belde kasıkta sancı,iştahsızlık,kusma,birde bundan 2 gün önce deli gibi göğüslerim dolmuştu.)
biliyordum gelmeye Hazırdı miniğim. Bu sabah kalktım bu arada ben yurt dışındayım burası Türkiye’den 8 saat önde olduğu için bende gündüz dediğim aslında sizde sabaha karşı 6.7 falandı. Neyse , öğlen bi uyandım karnım taş gibiydi,dedim belki kabızlıktandır. Tuvalete gittim karnım aç olduğu halde kabız olduğum halde büyük tuvaletimi yaptım şok oldum. Aradan 10 dk geçti 19 aylık olan oğlumun sütünü hazırlarken ayakta idim birde baktım altım ıslanıyor hemde ne ıslanmak durmuyor bir türlü. Bu arada benim bu sefer nişanım değil sadece suyum geldi. Neyse tuvalete koştum bi yandan su geliyor bi yandan yine büyük tuvalet yapıyorum. Bu Arada su gelirken sancım henüz yoktu. Baktım gelecek bebek,hemen hızlıca kahvaltı ettim duşa girdim hazırlandık eşimle çıktık yola. İşte şimdi başlıyor🤦🏻♀️. Sancılarım başlamıştı o duştan sonra. Hastane evimizden araba ile 10 dk mesafede ama birde bana sorun sanki 1 saat gibi geldi. Hastaneye geldik ağlıyorum kıvranıyorum ne yalan söylim.🤦🏻♀️ Herkes bana bakıyor.
hemen apar topar odaya çıkardılar beni,burda odada doğum yapıyorsun kendine özel oluyor. Belimde fıtık olduğu için düz yatamıyorum yan yatıyorum bebek baskı yaptıkça deli gibi bağırdım,bi ara hemşireye saldırıyordum ne suçu günahı varsa.🤭 işte o an ne yaptığını bilemiyorsun ki.🤦🏻♀️ Eşimde yanımda idi doğum boyunca. Saat öğlen 2 de bi başladı sancılar akşam 5 e kadar sürdü. Bebek geliyor arkaya baskı yapıyor diyorum inanmıyorlar. Bağırıyorum geliyor tutamıyorum diye hala inanan yok bana.🤷🏻♀️ En son bi bağırdım yeter geliyor diyorum diye bi baktım ebeler toplanmış başıma nefes al ver diyor. Yav arkadaş nefes kaldı mı diye sorsana.🤣 Bu arada açıklık istenilen gibi değildi. en son baktım tutamıyorum Ne olucak ise olsun deyip bi ıkınma derken bebek kaymaya başladı. Nefesimi iyi kontrol etmem gerekiyordu yoksa yırtılacaksın dedi doktor. Derin derin nefes alıp son dakika son bir ıkınma ile Kızım dünyaya gelmişti.❤️ Eşim saniye saniye izliyordu kızının dünyaya geliş anını. Ben bakma dedikçe o daha bana bilgi veriyordu aha kafası aha vücudu geliyor diye.🤣 evet böylelikle 38+1 de bizde kızımıza kavuştuk. 3080 kg, 49 cm doğdu. Çok şükür çok sağlıklı emiyor yanımda uyuyor şu an. Bu gece hastanedeyiz yarın nasipse evimizdeyiz. Allahım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın. Gün sayanlara da şimdi den hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum.🤲🏻❤️
bu arada ilk doğumum ( 12 saat sürdü )
ikinci doğumum ( 3 saat sürdü )