Mmmerve123 Hulya- benım 36 da düştü canım ama herkesin farklı olur son ay düşüyor diye biliyorum genelde 37 de falan düşüyor
Prensesimm77 Hulya- ben 38+1 haftalığim sanki bugünlerde bı tik aşağida hissediyorum göbeğimi ve bebeği hıçkırık tuttuğunda gayet kasiklarimda hissediyorum ama hareketlerinde bi azalma olmadi henüz
Mmmerve123 Hulya- aşağıda bildiğin iki göğsümün arasının tam altı varya oraya elimi koyduğumda göbeğim ile elim arası 4 parmak. Mide yanmalarım azaldı aşağı düşünce ayrıca gören herkes düşmüş diyor yani kendimde bariz anlıyorum belli oluyor