Snamp Kızlar bende kıl kurdu var karnım çok ağrıyor ve afedersinz popom kaşınıyor böyle bisey yaşayan varmi çok can sıkıcı ayrıca çocuk emziriyorum doktora gitsem ilaç verir mi ki bi bilgisi olan varmı çok rahatsz ediyor beni bu durum
DerinNehir Sabah aç karnına Ispanak yemeni öneririm azıcık kendi suyunda kavurup ye kızıma yapıyordum faydasını gördüm bi zararıda olmaz.
NaimeYilmaz Snamp çiğ kabak çekirdeği iyi gelıyor diye bılıyorum ama belkı doktor ilaç yazar ailenize bulasmaması ıcın napmanız gerektıgını falan anlatırdı.