PolatSevda Biz 14+3 olduk bulantı geçti gibi tansiyonda öyle göbek vs hiç yok sizler ne durumdasınız kızlar 😍
123alpseda PolatSevda bende 14+5 im cinsiyet 14 te erkek dediler bakalım hayırlısı 😍 bulantım yok şükür 🥳 günler biran önce geçsin
Prenses23 PolatSevda Bende 14+4 ♥️ Karnım çok erken çıktı. Mide bulantım hiç olmadı. Cinsiyet 3 doktor erkek dedi, 1 doktor kız dedi bekliyoruz bakalım kesinleşmesini 🤩
Kbrayslli PolatSevda bende bugün tam 14 oldum 5 kilo verdim ama karnım büyüdü ikinci hamileliğim 😊sanki 6_7 aylık gibi karnım
ilknirvanam123 PolatSevda erkek die tahmin yapıldı ama kesin değil yarin tekrar kontrolüm var bakalım sizin belli mi 😊
Almilamoms 14+1 olduk bulantı yok çok şükür şimdilik 1 kilo aldım iştahım açıldı cinsiyetimizi de 12. Haftadayken erkek olarak tahmin etti bakalım 2 hafta sonra randevu var ne diyecek ☺️
PolatSevda Almilamoms hadi hayırlısııı bizede 11.haftada tahmin yürüttü gitmedim daha 2haftaya giderim inşallah 😍
WmonallissA Kilo verdiğim halde göbeğim hafif sivrildi, daha cinsiyeti öğrenmedik bu hafta içi inşallah gidince öğreniriz🤲🏻14 haftalık olduk tam
123alpseda PolatSevda yok canım ilk bebeğimi 36 haftalıkken karnımda kalbi durduğu için ölü Doğum yaptım erkekti ilk bebeğimde
sirvanruken-06 PolatSevda benim 3. Gebelik bi tane de düşüğüm var şimdi iki kızım var bakalım bunun cinsiyeti ne olacak haftaya gidicem inşallah söylerler 😊