1Nihal Kubraadmr bence de temiz. Trizomi 13-18-21 düşük risk diyor. Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip eder inşallah🙏 Bende bugün kan verdim 10 gün nasıl geçer bilmiyorum.
Kubraadmr Sermec27 ayyyy bende hepsini anlayamadım tek anladığım sizinde okuduğunuz yazı oldu doktorum daha görmedi
Sermec27 Kubraadmr bence temiz sizi burda görüyordum hep inşallah sag salım kucagınıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
Kubraadmr 1Nihal geçmedi canım geçmedi 10 gün 100 gün oldu resmen iniallah hayırlı haberler alırsınız
Minikjelibonum Kubraadmr nifty de düşük risk demek risk cıkmamış oluyor rahatlayabilirsn bnde aynı yere yaptırdım bnmde böyle. Artk haftalar sonra sende rahatlayabilirsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Moli @Kubraadmr merhaba ne icin yaptırdınız acaba bende yaptırdım sonuc bekliyorum cok endiseliyim ense kalınlıgımız 2.8
Kubraadmr Moli benimde 12.haftada ense kalınlığı 3 çıkmıştı sonra normale döndü ama detaylı da kalbinde delik olduğunu öğrendik o yüzden yaptırdım