yagmurguz Kızlar adetime 3 4 gün var Ovülasyon testi yaptım 3 tane koyu çıktı yumurtlama olabilir mi gebelik de olma şansı var mı
E-v-A101 yagmurguz bende ovilasyon testiyle anladım kopkoyu çıkmıştı hatta 🥰🥰 inşallah seninde gebelik vardır
E-v-A101 yagmurguz ben çatlatma iğnesi yaptırmıştım tam olarak kaç gün var geçti mi geçmedi mi hatırlamıyorum 🤷♀️
yagmurguz misraerol benimki de bunun gibi kop koyu hemde 3 4 tane yaptım hepsi aynı çıktı 1 dakikada hemen koyulaşıyor kan testi vermeli miyim sence
misraerol yagmurguz bence hemen 5 tlik test al cıkar kesin bendede cıktı aynı gun yapmıştım 3 saat idrarini tut yada acile gidip kan ver hangisi kolayına geliyorsa hayırlı olsun şimdiden
Miennade yagmurguz bence vermelisin ben adetim 1 gün geçince baktım koyu çıkmıştı kan verdim hamileymişim :)
yagmurguz misraerol adetim geçmediği için gebelik testi sonuç vereceğini düşünmüyorum ama kan testi vericem tesekkür ederim bana dua edersen sevinirim 😍