Tabiki herseyin normali en guzeli keske normal olabilse ama heleki boyke bir durumda asla normal olmamalsin hayati riskiniz var sezaryen ol korkma. Brnde sezaryeni hiiiic istemeyen vr korkan biriyim ama aslinda cok rahat olcak bitcek hemen korkcak birsey yok ikisininde ayri zorluklari var ama esit nerdeyse. Tek sknti kilo. Ama ilkdogumun oldgu icn ve birazda kendine dikkatt edersen kilo sislik flan hic bisey kalmaz 👍yuruyus hareket onemli👍🤗