Benınde oldu suan bende hamıleyım 1 ay oldu dr soyledım bı ılac verdı eczane yaptı o ılacı asıt tı yane sonra dr um oraya surdu yaktı baya bı ama dayınılmıck gibi degıl sonra 2 gün sonra o etler kopmus ondan sonra daha cıkmadı kontrl edıom arada cınku dr um yıne cıkabılır dedı hamıleıkte oluyrmus bagısıklık dusukmus ondan dedı ama bazılarınındq eşlerden bulasıyormuş normal Dogum suan olur dedı ama ben ıstemıom artık ınsallh spınal ıstıom baklım ne olck