Cnnhls Nasıl gidiyor bebişlerinizin gelişimi kilosu boyu nasıl iştahınızda artma ve bebek büyüdükçe karinda dahada bi baskı sizdede var mı ? 😌
AyeIkraDemir Cnnhls evet ya hiç doymuyorum sanki ve karnımda bi ağılık nefes aldırmıyor bazen kiloboy bu hafta öğrenicem nasipse
ElifKarata Cnnhls iyi gidiyor canm iştahım da artma olmadı benm normal gidiyor 22. Haftamdayım en son 21+0 da 465 gramdık
Zuve Cnnhls 23. Haftadayim. Karnımda baskı yaşıyorum bugunlerde. Çatlak kremi sürüp ovaliyorum rahatliyo biraz. Bebeğim kilos falanda en son iyiydi🙂 istahimda açık mide yanmam var o yüzden çok yiyemiyorum
LivaLiva 24+4 haftalığız bizde ama bel agrısından kasık agrısından uyuyamıyoruz geceleri bebeğimde sürekli asagıda her tekmesinde yerimden fırlıyorum resmen 😂😍
Sevilaydmrc 19haftalık iken başka bir doktora gitmiştim yaklaşık 450/500gram dedi çok şaşırmıştım doktorda 😍👶 bakalım cuma günü kendi doktorumuzla randevumuz var şu an 20+1haftalığız
elif0690 Cnnhls 24 haftalığız..2saatte bir hiö yememiş gibi acıkıyorum..Aşırı mide yanmam var..Geceleri uyutmuyor beni..Bebişim de 29cm 780gr😍
Zeykem elif0690 bende oyleyım delı gıbı acıkıyorum yarın ogrenıcem benegımın gramını ınsallah haftasıyla uyumludur
flawles En son 23+1 de gitmiştim 591 gramdı şuan 24+6 yız bende çok merak ediyorum yediklerim yarıyor mu 🤗😊
Zeykem Cnnhls 24 haftalıgız yarın seker yuklememız var hayırlısıyla o zaman gramını ogrenecegım bebehımın🤷🏼♀️
elif0690 Zeykem Doktora byle sık acıktığımı syleyince şekerden şüphelendi..Bnde perşmbe gdeceğim inş yüklme için..
Mirmirlokum Cnnhls 20+6 da 395 gramdı kızım 🤗 Artık tekmelerimizle su şişesi kapağını oynatabiliyoruz 😂