Merhabalar kasım anneleri🥰 Gece pijamalarım ıslak bi şekilde uyandım hatta altıma kaçırdığımı düşündüm ama gündüz de ara ara aynı şekilde devam eden bir sızıntım var sürekli çamaşırım ıslak 🤨 böyle bişey başına gelen var mı? Hiç sancım yok bebeğin hareketleri normal.. suyum mu geliyor yoksa çok şeffaf bir akıntı mı ayırt edemiyorum 😔