Ozlem555 Adetime 3 gun var duramadım beta baktım 15 cıktı 😻 hazıran bi düşük yapmıstım korkuyorum buda aynı olur dıye
Eski9 Ozlem555 korkmayın iyi olur inşallah bende adete 6 gün kala öğrendim 52 çıkmıştı şimdi cuuma günü doktora gideceğim ilk kez hayırlısı bakalım inşallah saglikla kucağınıza alırsınız iki günde bir kana baktırın isterseniz
Birgul Ozlem555 ben 4 gün kala 12 değerle öğrendim adet geçince daha cok artıyor inşallah sağlıkla ilerler 😇
sultanacan Ozlem555 5 ve üstü normalde gebelik vAr kabul ediliyor 2 gün sonra tahlili tekrarlayın.. gözünüz aydın stres yapmamaya ağır iş yapmayın bol dinlenin
Minnosunannesiii Ozlem555 bende 15.63 ile öğrenmiştim çok korkuyorduk düşük diye çok şükür 12.haftamıa girdik