Homozigotmutant Selamlar 35 haftadayım çok şükür bir haftadır karnım acayip sertleşiyor bebek toplanıyor bir yere bazen de acı oluyor karnımda normalmiş tabi bunlar ama ben biraz korktum hastane çantamı hazırladım 3 gün sonra doktor görüşmemiz var bakalım durumlar nasıl 😊😊
Lamelif Homozigotmutant iyi yaptın canım ben 29. Haftada hazırlamıştım şimdi 37 doğru yol aldık bir açıp güncellemem lazım hastane çantamı 😅
Selinnusta Homozigotmutant bende 35+3üm hep sertleşme oluyor doğuma hazırlık galiba bunlar öğrendiğinizde buraya yazar mısınız
Busraozkaya Merhabalar, ben de 37+2dryim. Çantamı hazırladım, ütüleyerek koyduğumuz gecelikler sabahlıklar kırışmıyor mu acaba çantada?
Merve_004 Busraozkaya geceliği koymadım ben eşime tembih ettim hastaneye giderken koyacak kırışmaması için