Benimki bir ay erken oldu doğumum yani karnim assagi inmemişti ama ben şöyle tahmin ettim doğum olacağını yürüdüğüm zmn sanki rahimden bisey dusuyor hissi vardi acisizdi tabi zaten doktora gittim suphlendim ve 5 cm acikligimin oldugunu soylediler iki gün sonra doğurdum zaten 😁 oğlum şimdi 4 yaşında ve 2. Doğumumu bekliyorum içimden geldi hikayemi anlatmak güzel anneler 🥰