4 gün önce nisanım gelmeye başlamıştı, 38 haftalıkken doktor boynunda kordon var normali deneyeceğiz olmazsa sezeryan dedi. 2 gündür de bel agrım aşırı vardı. Dün gece 2 buçukta sürekli idrara gittim. Tuvaletimi yaptıkça rahatliyordum 2 kez büyüğe çıktım sonra kasılmaları kontrol ettim 15 dk 1 oldu 10 dk 1 e düştü. Bebek kesildi kasik agrisi başladı. Doktora haber verdik 5 te hastaneye geçin geliyorum dedi ebe kontrol etti 1 cm aciklik vardı, muayene ederken bile canım çok yandı. Kalp atışları azdı nst de. Suyumda az az gelmeye başladı. Riske girmedik ve sezeryana aldılar belden uyuşturdular 7 de çok şükür geldi kızım. Ok ohastanedeyizicin emmekte zorlanıyor ve uyuyor genelde Bugün hastanedeyiz sanırım tecrübeli anneler var.mi tavsilereniz . 1 2 saat sonra yürütecekler