Merhaba hanımlar dün 5. Haftama girdim keseyi daha görmedik tekrar gideceğim doktora. 5. Hafta mide bulantısı olmaması normal mi? Acıkınca belli belirsiz bulanıyor bazen ama genel olarak mide bulantım yok. Sizce bu hafta da böyle olması normal midir?