Anne12-3 benim özel hastanede 18. Haftada kız dediler sonra kendi doktoruma gittim yirmili haftalarda o da Özel ama erkek olduğu anlaşıldı. Bence biraz bekleyin.( Özel olduğunu cihazların iyi olduğunu söylemek için belirttim) herkese söylediğimiz için herkes pembe yelek hırka ördü bebeğim pembiş kıyafetlerle büyüyecek 😁😁🥰