Annimannim Merhaba arkadaslar bebegim normalde cok hareketli ama son iki haftadır az az hareket ediyo kibarlasmıs gibi yasayan var mı sizce ciddi bi sebebi olabilir mi yoksa yeri daralması filan dogru mu
ecembugra53 Annimannim yeri daraldık benimki de aynı canım 😊 bekliyoruz yaramazı hersey yapıyorum normal Doğum dedi doktorum 😊
Eylem3345 Annimannim benimde 34+0 nts de hareketi yavaş oldugu için 2. Kez nts çekildi. 2. Biraz daha iyi ama korkutuyor benide😔😔
theAna 38+4 olduk hareket azlığı var bizde de. Randevumuz var soracağım bugün, yeri daraldığı için olabilir 🙏🏻
Hanifesimsek theAna doktora sorduğunda yazar mısın bende 38 haftalığım bende de azalma oldu önceden çok hareketliydi
Damlaayz04 Benimde öyle 36+6yim bnde randevumda sorucam çok hareketliydi azaldı hareketleri ve karnında sertleşme oluyo sürekli
Prensesimm77 Eylem3345 bende her kontrole gittiğimde 2 kez nst çektiriyorum normalde çok hareketli nst ye girince hareket etmiyo yaramaz kızım saatlerce hastanede ordan oraya gidiyoruz hareket azlığı var diye ..doktordan çıkinca tepinmeye başliyo yine 😂😂
theAna Hanifesimsek doğum yaklaştığı içinmiş. Doğum kanalına yerleşiyor ya.. Takip et 10 hareket olması lazım 10dan azsa iyi değil falan dedi. Benim az kaldı tabi sizinki farklı sebep olabilir doktorunuza danışmanızda fayda var.
Eczmery123 Sanırım doğum kanalına girince hareketleri azalıyormuş. Doğum yapanlardan duyduğum bu. Doğuma hazırlanıyor.